. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .







First Rays of Spring Sun









Lente in de tuin van het prachtige Villa Augustus...
(... en ohw wat is hun limoen-citroentaart elke keer weer onweerstaanbaarrrrr)

---

Springtime in the garden of beautiful Villa Augustus...

18 comments:

  1. Villa Augustus is leuk! En wat een mooie fotos, word er helemaal blij van :)

    ReplyDelete
  2. heerlijk, helemaal lentestemming. Kan me bijna niet voorstellen dat we vorig jaar rond deze tijd sneeuw hadden.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neejjj.... ik ook niet! Zo zie je maar ;)

      Delete
  3. Geweldige foto's weer, Janie! Ik hou ook zo van de lente...
    X Marieke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lente is mijn favoriet... Nog even en dan is het officieel! Haha... X

      Delete
  4. Oh, fijn daar hè? En zoals altijd prachtige foto's, ik geniet altijd enorm van jouw beeld.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heel fijn! Awww dank je Anki, dat vind ik super leuk om te horen :blush:

      Delete
  5. Wat een fijne fijne foto`s met al dat wild en villa agustus is toch zo leuk!

    Liefs!
    Ik ben verhuisd naar zonneglimpjes.blogspot.nl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je... en bedankt voor het verhuis'kaartje'... kom snel weer langs ;)

      Delete
  6. Supergave foto's, ik zie villa augustus bij veel blogs langskomen, ik begin wel heel nieuwsgierig te worden;-)
    Groetjes en een fijn weekend! Lidia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hè! Het is gewoon een heel fijn plekje. Snel eens naartoe gaan als je de kans hebt ;)

      Delete
  7. Geweldige foto's. Wat een talent!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lief!!!... en nog meer :bloos: ^_^

      Delete
  8. Oh wat wil ik graag nog eens terug, zeker nu ik je foto's zie.

    ReplyDelete
  9. Prachtige foto's! En wat is Villa Augustus toch fijn!

    ReplyDelete
  10. Wauw, prachtig! Heerlijk lentegevoel :)

    ReplyDelete