. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .







Weekend is almost here...



Terwijl ik dit typ zit ik te stuiteren op mijn stoel. Thuis ligt er namelijk een heel fijn pakketje op me te wachten. YEAH!!!
Ik kan niet wachten om dit weekend foto's te gaan maken met mijn nieuwe camera!!!

Alvast een fantastisch weekend allemaal, en tot volgende week!

---

While I'm typing this I'm bouncing around on my chair.... Because at home, there's a very nice package waiting for me. YEAH!!!
I can't wait to go out this weekend and take pictures with my new camera!!!

Have a great weekend and till next week!

15 comments:

  1. Ooooew ben benieuwd welke mooie plaatjes je hiermee gaat schieten! :D

    ReplyDelete
  2. aw yes wat fijn! welke camera heb je aangeschaft??

    ReplyDelete
  3. Wat gaaf! Ik ben benieuwd naar de foto's die je gaat maken!

    ReplyDelete
  4. Kan je daarmee nog mooiere foto's maken dan dat je al doet????? Echt, je maakt al zulke fantastische foto's, benieuwd naar diegene met de nieuwe camera. Veel (speel) plezier! :)

    ReplyDelete
  5. Nog mooiere foto's nu?!? Dèkennie ;-) Fijn weekend!

    ReplyDelete
  6. Gaaaaf! En ook nog eens een 5D Mark, vet hoor. Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat schieten.

    ReplyDelete
  7. Whaaaaaaa! Dat is wel heeeeeeeel gaaf!

    ReplyDelete
  8. Oeh de 5D mark III is echt heeerlijk! Geniet er van! :)

    ReplyDelete
  9. Wat een toffe camera!! Ben heel benieuwd naar de resultaten.

    ReplyDelete
  10. Wat tof, een nieuwe camera! Veel plezier :)

    ReplyDelete
  11. Heel leuk pakketje, veel plezier ermee!

    ReplyDelete
  12. Haha, gefeliciteerd, hopelijk heb je je vermaakt :)

    ReplyDelete
  13. Beautiful photo! I nominated your blog for a Liebster award!

    http://earlgreydays.blogspot.com/2013/07/liebster-q-a.html

    xx Mia

    ReplyDelete
  14. Wat leuk om via Donata (fairandsoftygoesfar) je mooie blog te ontdekken. Ben erg benieuwd wat je met je nieuwe camera aan het fotograferen bent! Fijn weekend!

    ReplyDelete