. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .







Oh Marie!



Jaaaa... ik sta in de nieuwe editie van Oh Marie! Magazine! Voor deze uitgave met als thema 'Moonrise Kingdom' schreef ik een artikel over natuurfotografie.
Verder is deze uitgave gevuld met leuke DIY projecten, vintage kampeergerei, mooie fotografie en nog veel meer.

Moonrise Kingdom kun je hier lezen!

---

Yeahhh... I'm in the new issue of Oh Marie! Magazine! For this edition around the theme 'Moonrise Kingdom' I wrote an article about outdoor photography.
Furthermore, this issue is filled with cute DIY projects, vintage camping gear, beautiful photography and much more.

You can read Moonrise Kingdom here!

10 comments:

  1. Jaaaaa! Ik zag het inderdaad voorbij komen, superleuk Janie :-)
    Je maakt ook zo'n prachtige foto's! Ik denk dat ik morgenavond maar eens even moet gaan zitten met een kopje thee om de nieuwe OhMarie! door te spitten!! Heerlijk.
    Xx marieke

    ReplyDelete
  2. echt een superleuk artikel en mooie foto's! vet cool!

    ReplyDelete
  3. Gefeliciteerd, super leuk voor je! :)

    ReplyDelete
  4. Super zeg. En gave foto's, maar dat is wel aan jou toevertrouwd :)

    ReplyDelete
  5. Wat tof zeg! Prachtige foto's!

    ReplyDelete
  6. Wat leeeeeuk! Gefeliciteerd! De foto's zijn heel erg mooi :) x

    ReplyDelete
  7. Ah vet zeg! Ik zag de foto's al voorbij komen!!

    ReplyDelete
  8. Dankjulliewel voor de leuke reacties! X

    ReplyDelete