. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .







Counting My Blessings #10




De laatste Counting My Blessings poste ik op 29 oktober 2012... Hoogste tijd dus om dit mooie initiatief van Anki weer eens wat nieuw leven in te blazen. Zoals je hier kunt lezen waren er de afgelopen maanden genoeg fijne momenten waarover ik uitgebreid had kunnen bloggen. Waarom ik dat dan niet deed? Een winterdip en onzekerheden kunnen erg verlammend werken. Die winterdip heb ik inmiddels wel onder controle. Ik voel me beter nu het 's avonds al weer wat langer licht is en de lente voor de deur staat.

Gisteravond, toen ik onverwachts met mijn lief uit eten ging en we samen genoten van een heerlijk wijntje, lekker eten, en elkaar... realiseerde ik me weer eens hoe gelukkig ik mezelf mag prijzen. Die onzekerheden en tegenslagen zijn niet zomaar weg te toveren, maar ik heb het gevoel dat we samen alles aankunnen. En dat is zeker een blessing.

Fijne zondag!

---

My last Counting My Blessings post was on the 29th of October 2012... So It's about time to refresh this beautiful initiative of Anki. As you can read here there were plenty of fine moments during the past months about which I could have blogged. So why didn't I? Winter blues and insecurities work in paralyzing ways. I got rid of those winter blues. I feel much better now the days are stretching and spring is at the doorstep.

Last night, when I unexpectedly was dining out with my love and we were together enjoying a excellent wine, good food, and each other... I realised once again how lucky I am. Those insecurities and misfortunes don't magically vanish, but I feel like together we can handle anything. And that certainly is a blessing.

Enjoy your sunday!

18 comments:

  1. Herkenbaar, maar fijn om te zien dat je de blessings weer oppakt!

    ReplyDelete
  2. Fijn te horen je je zonnige kijk op dingen nog zeker niet verloren hebt!! ;D

    ReplyDelete
  3. Het is altijd weer bijzonder om weer even dat geluksmoment te voelen.

    ReplyDelete
  4. Ja herkenbaar hoor, fijn dat je er weer bent met mooie blessings :)

    ReplyDelete
  5. He bah, sterkte. Hopelijk gaat de opgaande lijn nog lang omhoog. Prachtige foto's trouwens.

    ReplyDelete
  6. Mooi!
    Onzekerheden en Tegenslagen zullen er waarschijnlijk altijd wel zijn (bij mij iig wel.. XD ) Maar na de erkenning ervan hoef je er verder geen aandacht aan te besteden. Ze geven je iets te doen, maar helpen je zeker niet verder ;)
    De mooie dingen in het (jouw) leven meer aandacht geven wél!

    Fijne avond en alvast een hele mooie nieuwe week, Groetjes
    Kim

    ReplyDelete
  7. Fijn om te lezen, dat het beter gaat. Vandaag het zonnetje er weer bij, heeft hoop ik ook weer positief bijgedragen! Mooie foto`s ook!! En fijne blessings.

    ReplyDelete
  8. Prachtige foto's. Poëzie.

    ReplyDelete
  9. nice blessing en die foto's... kwijl

    ReplyDelete
  10. Beautiful and so true thoughts!

    ReplyDelete
  11. Certainly glad to hear that you've gotten your vitality back; life is simply too short, and it is worth it to think spiritually once in a while. Beautiful and poetic photography.


    d a n i e l l e | daniellewu.com
    Giveaway: win a shopping spree to FirmooGlasses!

    ReplyDelete
  12. Zo mooi! Geniet van de fijne momenten met elkaar, je geweldige foto's en al het moois op je pad. 'Not all those who wander are lost'

    ReplyDelete
  13. Vervelend die winterdip (of depressie)! De winter duurt ook te lang deze keer, ik heb er ook last van, heb behoefte aan zon!
    Maar erg fijn dat je het geluksgevoel weer kan ervaren, zo belangrijk! Geniet ervan!

    ReplyDelete
  14. Laat de lente nu maar komen. :)
    Mooie foto's!

    ReplyDelete
  15. Dat zijn de betere momenten! Dat je je weer realiseert wat je nodig hebt om je gekukkig te voelen. Vaak komen die als je eens weer even tijd voor elkaar vrijmaakt. Geniet ervan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu ik de comments lees, zie ik dat ik al eens heb gereageerd ;)

      Delete
  16. what a fantastic post, so glad to have stumbled across your blog. Beautiful photographs and inspiring words xx

    ReplyDelete