. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .







Blank Pages



Journals are meant to be used... That’s what they're for, right?
I love buying journals and notebooks, but I'm always afraid to write in them (afraid to “ruin” it). So they end up unused most of the time.

Well, today I'm going to give this moleskine with her creamy pages another try! :)

Do you keep a journal or notebook?

22 comments:

  1. Heel herkenbaar! Ik heb ook stapels boekjes en schriftjes waar geen letter in geschreven is. Je hebt het weer mooi vastgelegd, prachtig plaatje zo.

    ReplyDelete
  2. Dat heb ik precies hetzelfde. Ik schrijf ook nooit op de eerste bladzijde.

    ReplyDelete
  3. Wat een PRACHTIGE foto van de plant, zo fris en scherp! en ja heel herkenbaar, ik heb stapels notebooks :)

    ReplyDelete
  4. Wat een prachtige foto! Meerdere vrienden houden inmiddels een agenda bij via de smartphone. Maar ik kom niet los van mijn ouderwetse Moleskine agenda.

    ReplyDelete
  5. I have the same problem with journals :)
    BTW: Love the plant on the picture!

    ReplyDelete
  6. Ik heb hetzelfde probleem, maar ik heb begin dit jaar een moleskine gekocht die ik vol ga schrijven. Deze keer echt.

    ReplyDelete
  7. Prachtige foto weer! :) Ik heb ook tientallen notitieboekjes en wat is het fijn om met een schone frisse pagina te beginnen!

    ReplyDelete
  8. Hahaha ik heb niet heel veel notebooks, maar ik vind het wel herkenbaar!
    Misschien moet je eerst eens 'wreck this journal' gaan halen ;)
    Mooie foto trouwens!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uhm ja, ik heb zo'n wreck this journal hier in de kast liggen... blanco :S

      Dank je!

      Delete
  9. I always keep a notebook in my bag and, after a while, is funny to read some old notes.
    But I have the same problem with journals and I keep them blank most of the time!
    =)
    Ana

    ReplyDelete
  10. Same with me. :) But for a couple of years now I manage to keep a calendar/journal where I write down, what we've done to memorize it later. :) This works, as I mainly write down facts and I don't feel the urge to make the pages perfectly. :)

    ReplyDelete
  11. Mooie foto! Wat voor plant is dat? Echt een supermooie groene kleur :) En heb je kinfolk ergens besteld of kun je daar ook in Nederland een abo op krijgen?

    Ik heb ook een moleskine, en probeer er elke week iets in te schrijven als een soort dagboekje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het plantje is volgens mij een: Aloë aristata (please correct me if I'm wrong).
      Kinfolk kun je bestellen via: Athenaeum boekhandel

      Delete
  12. voor "blanco bladzijde angst" probeer eens "wreck this journal"van keri Smith ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmhm, die heb ik *blush* ...en ja ook meedere keren een poging gedaan erin te beginnen *woeps*

      Delete
  13. Haha, GLE 2003... Ja klopt! We waren niet zo aardig voor elkaar toen, hè? ;-) Tijden veranderen, gelukkig maar, in dit geval. Wat doe je nu? Ben wel benieuwd hoor. Fijne avond! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tja, het was wat hè back in the days... Hihi! Ja, ik kan wel zien dat je graag met fotografie bezig bent, je maakt echt prachtige foto's!! Ik ben zelfstandig grafisch vormgever en illustrator. Werk veel voor startende ondernemers en ontwerp relatiegeschenken. En ik ben veel met interieur bezig! En met de kids natuurlijk ;-) Fijn weekend! Xx

      Delete
  14. Hoi wat een gezellig blog heb je, bedankt voor je berichtje op mijn blog. Groetjes Esther.

    ReplyDelete
  15. Wat een geweldig mooie foto's heb je hier! Herkenbaar, maar notebooks zijn gewoon leuk, ook om naar te kijken toch? Ik ga hier nog eens verder rondkijken....

    Groetjes van Ellebel (leuk dat je mij ook volgt!)

    ReplyDelete
  16. Helemaal herkenbaar! Inmiddels ben ik erachter dat het zoveel leuker als je gewoon lekker los gaat; schrijf/teken/plak en kladder er lekker in. Imperfectie maakt perfectie zeg ik altijd maar; het is het leukst als je het niet forceert, maar gewoon lekker bezig bent! (Hoewel ik ook nog een aantal hele mooie dure notitieboekjes onaangetast in de kast heb liggen hoor ;)) Liefs

    ReplyDelete
  17. Wat maak jij een ontzettend mooie foto's zeg!! Leuk dat je me volgt & erg leuk om jouw blog te hebben ontdekt! Ik heb mijn Moleskine opgevrolijkt met allemaal plaksels, het zou fijn zijn als ik een mooi handschrift zou hebben... Nu vind ik het vaak ook zonde om er in te schrijven!

    ReplyDelete
  18. Ha! Same with me in using notebooks. but this year I made it and am brave writing in it ;-)
    Hope you do too!

    AND i also love the great Kinfolk Magazine. Soooo goood.

    ReplyDelete