. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .







Snail Mail #0



Making snail mail gifts...

{I love snail mail and sending out little parcels, and I'm guessing many of you do too ^_^ ... So who's up for a little smail swap?}

X

{p.s. I saw this nice looking breakfast on Belle Fleur de Lis Blog... I twisted a bit by using mandarins instead of soft dried apricots}
▪ ▪ ▪ ▪ ▪

27 comments:

  1. oh wat een mooie foto's!
    Welke camera heb je hiervoor gebruikt, als ik vragen mag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je... De linker foto heb ik gemaakt met een Canon EOS 400D en de rechter met de iPhone :)

      Delete
  2. Ik hou er ook van! I'm up for it :)

    ReplyDelete
  3. Let me know what I have to do and then we Smail awaaay :)

    ReplyDelete
  4. Het zou mijn eerste snail mail zijn! Lijkt me heel leuk!
    Mooie foto's

    ReplyDelete
  5. Altijd in voor een snail mail! Laat maar weten hoe en wat!

    ReplyDelete
  6. Ja leuk! Ben gek op snail mail. :)

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke reacties!!!

    Willen jullie je adres mailen naar: lemonstale[at]gmail[dot]com... ^_^

    ReplyDelete
  8. Leuk, brieven schrijven is ook een van mijn favoriete bezigheden.

    ReplyDelete
  9. O, ik heb net je blog ontdekt, maar ik wil ook wel meedoen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leuk! Mail me je adres even...

      Delete
  10. Hoi Janie,
    Ik werd genomineerd voor de liebster blog award en mocht elf andere bloggers nomineren: jij bent er 1 van!
    Neem maar even een kijkje op mijn blog :)
    Groetjes Stephanie

    ReplyDelete
  11. I am!! Who doesn't love snail mail? count with me for the swap, let me know what I need to do!! Congratulations for your blog is very interesting and I like your style!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You can contact me at my email address: lemonstale[at]gmail[dot]com...

      Delete
  12. Wéér zo'n mooie foto's!
    Check mijn blogpost even van vandaag, ik zou die blog van jou volgende keer willen tippen ;-))
    Laat je een reactie na of je dat leuk zou vinden, al dan niet???

    Katrienx

    ReplyDelete
  13. Via via hier terecht gekomen en ik ga volgen. Leuke blog en mooie foto's.

    ReplyDelete
  14. hallo daar ! Ik heb je blog gevonden en ik vind dat je PRACHTIGE foto's neemt!
    Mijn mama haar blog is pretty cool stuff en ik heb je daar gevonden. Echt een hele leuke blog
    groetjes

    ReplyDelete
  15. Wat een mooie blog! En ja ik wil ook graag snailmailen.

    ReplyDelete
  16. Hoi Janie,

    Ik kreeg vandaag jouw superleuke Snail Mailpakketje! Hartstikke bedankt, ik ben er heel blij mee! Wat een grappige verpakkingen, helemaal geweldig :)
    Liefs
    Stephanie
    http://neongroen.blogspot.nl/2012/11/snail-mail.html

    ReplyDelete
  17. thank you for your comment! I like your blog!!

    ReplyDelete
  18. Check mijn blog vandaag!
    Katrien x

    ReplyDelete
  19. Ontdekte net je blog...Mooi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ja, en snailmail graag...

      Delete
  20. Je fotografie op je blog is echt ontzettend fijn!
    Ik ga je volgen.

    ReplyDelete