. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .







Counting My Blessings #9






{Happy iPhone moments ☆}

Hier werd ik de afgelopen dagen blij van:
♥ wandelen (op mijn nieuwe Meindl schoentjes)
♥ prachtige dansvoorstellingen
♥ mijn lief die heerlijk voor me kookt
♥ leuke plannen maken voor komende tijd: toffe concertjes, nog meer dansvoorstellingen en een dagje Efteling...

Waar werden jullie blij van deze week?

---
Things that made me happy last week:
♥ walking (on my new Meindl hiking boots)
♥ beautiful dance performances
♥ my boyfriend cooking me a delicious dinner
♥ planning ahead: nice gigs, more dance performances and a day trip to the "Efteling" theme park...

What made you happy this week?

{More blessings? Visit: Anki}

22 comments:

  1. Oh wat een schitterende foto met dat paard! Knap gedaan. Liefs!

    ReplyDelete
  2. Wat een heerlijke foto's…
    echt herfst!
    Bij mij op t blog een enorme lijst waar ik blij van werd deze week!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat is inderdaad een hele lijst met fijne dingen :D

      Delete
  3. Elke keer kijk ik mijn ogen hier uit... Wat een betoverende foto's! Ik kan blijven kijken...

    ReplyDelete
  4. jouw fotos zijn zooo fijn <3 en mooie blessings :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat een lieve reactie!!! ^_^ Thanks...

      Delete
  5. Schitterende foto's weer! Heerlijk is dat he, plannen maken? De afgelopen dagen maakte ik ook leuke plannen. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, erg fijn om leuke dingetjes in het vooruitzicht te hebben! Ik ben benieuwd naar jouw leuke plannen... maar daar ik vast wel iets van lezen op je blog! ;)

      Delete
  6. Lovely pictures!!! :) A lot of things made me happy last week. :) Especially spending the weekend with my boyfriend. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww sounds like a good weekend... glad you enjoyed it!

      Delete
  7. Oh wauw! Wat een mooie foto's!
    Je blog ziet er heel mooi uit!

    ReplyDelete
  8. Oh I'm enjoying your blog so much! Can't believe the pretty pictures!

    ReplyDelete
  9. wowowow, amazing pictures! i'm really stunned!!

    kissboombang.
    bonnie + kleid

    ReplyDelete
  10. Ik word blij van jou blog .
    Mooie foto's en een goeie sfeer...blij dat ik je vond op het grote wilde web;-)

    ReplyDelete
  11. Dank je wel Katrien! Zeker leuk dat we elkaar tegen zijn gekomen op het web :)
    Ik lees je blog erg graag!

    ReplyDelete
  12. Really beautiful pictures! :)
    By the way, have you seen the "Little Black Jacket" exhibition by Karl Lagerfeld? It just made a stop in Berlin :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    ReplyDelete