. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .







Summer is slowly coming to an end...





As sad as I am that summer is slowly coming to an end, I LOVE the earthy muted tones of fall...

{Pssst!!! Sorry for not updating my site lately. But I've been - and still am, busy designing a new website...}

11 comments:

  1. I Love the shadow in your wall!

    ReplyDelete
  2. Hear hear voor de herfst!! :D Mooie foto's zeg! Fijne nieuwe week!

    ReplyDelete
  3. We're trying to squeeze out every last drop of Summer, but even I have to admit it's probably more like Autumn.

    Nina x

    ReplyDelete
  4. Sja, ik ben een beetje dubbel over de wisseling van seizoenen... de herfst en winter zijn nou niet echt mijn favorieten, maar ik zal me eraan over moeten geven :)
    Het zijn mooie foto's met inderdaad mooi licht!

    ReplyDelete
  5. Beautiful photographs - I so love your picture of the trees. x

    ReplyDelete
  6. Hele mooie foto's. De herfst heeft gelukkig ook zijn mooie kanten.
    Fijne nieuwe week.
    xoxox

    ReplyDelete
  7. Prachtig! Precies het goede gevoel gevangen in foto's!

    ReplyDelete
  8. Mooie foto's! De sfeer heb je prachtig gepakt.

    ReplyDelete
  9. Wat 'n schitterende sfeer in je foto's! xx

    ReplyDelete
  10. hey ik was u kwijt hier op internet.....
    De slippertjes kunnen de kast in hoor! brrr

    ReplyDelete