. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .







July...











July through instagram... #food - #painting wood - #I'm trying to do some PHP coding (thinking about making the switch
from Blogger to WordPress) - #the mars volta @ paradiso and #manifesta 9 @ genk...

I hope July was good to you too!

{I'd like to connect with you. If you're using Instagram, you can find me under username Lemonstale}


X



6 comments:

  1. Beautiful pics, great colors, have a lovely day! xo

    ReplyDelete
  2. Ik vind je foto's altijd zooo mooi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah dank je wel... Erg leuk om te horen :)

      Delete
  3. Mooie plaatjes heb je geplaatst! Hoe gaat het met het technische gedeelte? Wil het lukken om binnenkort op WordPress te shinen? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! Op zich wel goed. Althans het installeren is goed verlopen en het standaard theme werkt. Maar nu... :P
      Het aanpassen/ontwerpen is wat lastiger. Daar gaat wel wat meer tijd inzitten... maar ik denk dat ik er wel uit ga komen. Misschien niet zo snel als ik wil maar goed ;)

      Delete