. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .







Home Again!


{Fox on the road to Cassiar}

Sinds enkele dagen zit onze Canada trip er weer op! Na 32 dagen, 6000+ foto's en 7400 kilometer op de teller ben ik weer terug in blogland!

Het was een fantastische reis door een prachtig land vol ruige bergen met witte sneeuwtoppen, azuurblauwe meren, spectaculaire watervallen, ijzige gletsjers, groene (regen)wouden, kolkende rivieren, heetwaterbronnen en wilde dieren in allerlei soorten en maten... De komende week ga ik de foto's uitzoeken en verwerken... dus dat belooft wat voor de volgende blogposts ;)

... maar nu eerst: koffers uitpakken, wassen, post lezen en rekeningen betalen... 8|
Gelukkig heb ik nog een paar vrije dagen :)

Voor alle bloglezers, bedankt voor het bezoeken van Lemonstale tijdens mijn vakantie afwezigheid. Ik hoopte onderweg enkele updates te kunnen plaatsen, maar de WiFi-faciliteiten waren schaars en niet optimaal. Ook ben ik er achter dat de functionaliteit van Google Friend Connect niet meer naar behoren werkt. Ik ga snel opzoek naar een oplossing om mijn blog via een andere weg te volgen.

Fijn weekend allemaal!

-----
Since a few days now our Canada trip has come to an end! After 32 days, 6000+ photo's and 7400 kilometers on the counter I'm back in blog land!

It has been a fantastic journey through a fabulous country full of rugged mountains with white tops of snow, azure lakes, spectacular waterfalls, icy glaciers, green (rain)forests, whirling rivers, hot springs and wild animals of every kind and size… This week I will be sorting and editing photo's… so that's a promise for upcoming blog posts ;)

...but first: unpacking, reading mail en paying bills… 8|
Fortunately I have a few days off left :)

To all blog readers, thank you for visiting Lemonstale while I was away. I was hoping to be able to post some updates on the way, but WiFi facilities where in short supply and not quite optimal. Also I found out that the functioning of Google Friend Connect is no longer working properly. So now I'm looking for another way for you to follow my blog.

Have a nice weekend, everyone!

12 comments:

  1. Fijn dat je er weer bent! En wat een goeie foto! Ben benieuwd naar de andere 6000. :)
    Google Friend Connect werkt trouwens op mijn blog nog wel, raar.
    Fijn weekend!
    xoxox

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel :)

      Ik weet ook niet meer precies hoe het nu zit met Google Friend Connect. Ik las DIT bericht via Google Support. Ik zie mijn volgers nog wel op het Dashbord van Blogger... maar krijg vervolgens deze melding bij de gadget:
      Onze excuses... Deze gadget is onjuist geconfigureerd. Hint van webmaster: zorg dat de 'Friend Connect-instellingen - start-URL' overeenkomt met de URL van deze site.

      Vind het wel vervelend hoor :S

      Delete
  2. ahh ik kan echt NIET wachten op alle fotos, die eerste ziet er al te mooi uit. het was vast een fantastisch tripje, het klinkt in elk geval geweldig :)

    ReplyDelete
  3. Welkom thuis! Ik heb al wat foto's op instagram voorbij zien komen en ben erg benieuwd naar de rest. :) Canada is zo'n geweldig mooi land. Goed weekend!

    ReplyDelete
  4. Dat zal een mooie reis geweest zijn.
    Gezellig dat je er weer bent!

    ReplyDelete
  5. Welkom thuis , en leuk dat je er weer bent!!

    Laat het na genieten maar beginnen!

    ReplyDelete
  6. Oh, je hebt zo'n mooie blog!

    ReplyDelete
  7. Wauw! 32 dagen Canada!! Geweldig! Ben benieuwd naar de foto's!

    Liefs Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Deze eerste foto ziet er al prachtig uit, ben reuze benieuwd naar de vele vele andere foto's :)

    ReplyDelete
  9. Die foto is gaaf! Ik ben ook benieuwd naar de rest!

    ReplyDelete
  10. Wow - what an amazing yawn.

    Nina x

    ReplyDelete
  11. Wauw...die foto! Daar mag je wel HEEL TROTS op zijn!

    ReplyDelete