. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .







More Neon...







A peek of something I've been working on these last days.

After making a few iPhone/iPod cover/cases for my friend and colleague's... I'm now making more for my little shop.
Because I got a lot more ideas (and great colors)!!! :D

Hope I can show you more soon...

17 comments:

  1. Nice! Ik ben ook een beetje in love met neon :)

    ReplyDelete
  2. Mooi! Altijd goed neon-roze!
    xoxox

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hé... neon-roze is ook echt mijn favoriete neon kleur!

      Delete
  3. Ze zien er schitterend uit! Wat voor steek gebruik je? Ik herken het helemaal niet.... #domblondje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je :) Ik heb hier gewoon vaste (single crochet) voor gebruikt!

      Delete
  4. Leuk gelukt! Je hebt er een nieuwe volger bij:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat leuk dat je me volgt Jorian... :)
      en bedankt voor het compliment :))

      Delete
  5. I love it, great colors!!

    ReplyDelete