. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .







Counting My Blessings #8


{More Amigurum's? Look HERE}
Happy with:

♥ My yellow raincoat ♥

{Since I decided (about 3 weeks ago) to ride my bike to work instead of taking the bus... it almost rains everyday O.O}
{{But there are many, many good reasons to keep riding my bike: Besides is a great cardio exercise, it takes less time and I'm also saving a few pennies}}

*** Keeping my fingers crossed for a little bit more sunshine next week ;) ***

Happy weekend!!!

{More blessings? Visit: Anki}

19 comments:

  1. Ahhh wat is ze LEUK :-) en wat goed dat je op je fiets gaat, het zou heel erg lekker zijn ja, als er iets meer zon kwam. Afgelopen twee daagjes waren een kleine voorproef. Heerlijk.

    Geniet van je weekend.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je! Qua temperatuur deze week niets te klagen in elk geval :)

      Delete
  2. That image is too cute : ) , hope you have more sunshine soon!, have a lovely weekend!.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you... have a sunny week too!

      Delete
  3. Wat een schattig popje is dat!
    En wat goed van je!! (ook in de regen)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je Bieneke!

      Heb nu wel meer dan genoeg regen gehad hoor... nu wil ik ZON :P

      Delete
  4. Oooh dat poppetje! *smelt* Dat ben jij vast in je gele regenjas...ik hoop dat je binnenkort een dikke smile op je hoofd krijgt :) Wel heul goed dat je op de fiets gaat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi... Volgens mij gaat dat deze week helemaal goed komen :D

      Delete
  5. Wat een scheetje, zo lief!! Tof jasje ook! Succes met fietsen, ik beoefen die sport ook..... ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik vind het wel pittig hoor... 40 kilometer fietsen... Kwestie van wennen denk ik :P

      Hoeveel fiets jij in de week?

      Delete
  6. Het poppetje: makes me smile :-)

    Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor het achterlaten van een berichtje! Echt heel leuk!

    Succes met fietsen! Ik fiets ook altijd naar mijn werk, dus als het regent... je gaat er niet alleen door! Vandaag was het in elk geval lekker droog!

    Liefs Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Fingers crossed for sunshine! I would love to be able to ride my bike to work, but I have to travel on a main road and I am not that brave!

    ReplyDelete
  8. Jaaaa de zon is er! En je bent mijn honderdste volger, dankjewel! Mooi popje trouwens!

    ReplyDelete
  9. Gelukkig afgelopen dagen veel zon om alle regen te compenseren :) Ik geef met liefde de Liebster blog award aan je door als inspirerend Nederlands blog! XOX http://metmelkensuiker.blogspot.com/2012/05/bloginspiratie-liebster-blog-award.html

    ReplyDelete
  10. Prachtig fotootje! En wat goed dat je fietst!

    ReplyDelete
  11. zo lief dat poppetje!! Gelukkig schijnt vandaag de zon!

    ReplyDelete
  12. i love this! i absolutely love this!!!

    kissboombang.
    head + heels

    ps. your blog is great - wanted to follow you but there seems to be something wrong with the gfc-thing. :)

    ReplyDelete