. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .







Counting My Blessings #7



Blij met:


Mijn 30ste verjaardag!

Mooie films zoals deze

Hardlopen in de regen

Gewoon lekker thuis zijn...

----------
Happy with:


My 30th birthday!

Beautiful movies like this one

Running in the rain

Being at home...



{More blessings? Visit: Anki}

18 comments:

  1. Gefeliciteerd, nog! En wat een coole sokken zeg...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je! Ja... Happy Socks zijn zo gaaf!

      Delete
  2. Mooie plaatjes!!!
    Coole sokken en hard lopen in de regen(en er nog blij van worden ook )respect!! ik doe het nog niet eens als de zon schijnt ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! Ik ga ook niet als het met bakken uit de lucht valt hoor... maar een beetje regen tijdens het hardlopen is erg fijn :)

      Al geef ik ook de voorkeur aan een zonnetje en een graad of 15... maar ja :P

      Delete
  3. Nog gefeliciteerd! Zijn we bijna precies even oud. En wat een fijne gewone blessings, daar houd ik van :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je! En jij ook nog gefeliciteerd (:

      Delete
  4. Beautiful blessings and Happy Birthday!, have a lovely week!, big hug : )

    ReplyDelete
  5. Ik word helemaal rustig van je foto's, MOOI...& gefeliciteerd natuurlijk ;)

    ReplyDelete
  6. Hoera! Gefeliciteerd nog met je verjaardag! Een leuke dag gehad?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je wel... Ja het was een heerlijke dag (weekend). Met lekker eten (+ uiteten) en lieve mensjes om me heen!

      Delete
  7. gefeliciteerd!

    en fijne zonnige instagrammetjes :)

    ReplyDelete