. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .







The Caddy 'Camper'






{Pictures by me and Jos}

Op een dag zoals vandaag krijg ik weer helemaal zin om te gaan kamperen met onze 'Caddy Camper'.

Twee jaar geleden gingen we voor het eerst met de Caddy naar Noorwegen. Het walhalla voor wildkamperen. Heerlijk om je geen zorgen te hoeven maken over het vinden/reserveren van een kampeerplek op overvolle campings... maar 3 weken lang wakker worden met uitzicht op bergen, rivieren, watervallen, meren, fjorden, bossen en gletsjers... {zwijmel}

Vorige 'zomer' (was het niet de natste zomer ooit?) toerden we twee weken door Frankrijk (Chartres, Orlèans, Bourges, Clermont Ferrand, Anduze, klein stukje door Spanje, Andora, via de Pyreneeën naar Bordeaux, Girac, en rechtsom Parijs weer terug). We aten elke ochtend verse croissants :O, genoten van de zon en een 'duik' in het water (oké, 3 dagen de overige dagen kwam er meer dan genoeg water uit de lucht vallen :P), en dronken 's avonds Jägermeister bij kaarslicht...

Voor de Canada reis, ruilen we de Caddy in voor een iets groter model. Ik kan niet wachten tot het zover is.

...maar het kan zomaar zijn dat we het jaar daarop weer knus in de Caddy kruipen. Zweden, Ierland, Schotland? Stiekem hoop ik al wat eerder... Misschien een weekendtrip? Naar...

On days like this I want to go camping with our 'Caddy Camper' (yes, we also sleep in it).
Just jumped into the car and GO...

16 comments:

  1. Wat een prachtige foto's! Zonlicht <3 Ik zou ook heel graag eens zo'n kampeertoertje willen doen :) misschien wel deze zomer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je...

      Ik zou zeggen, gewoon doen! ;)

      Delete
  2. Ik krijg helemaal zin in vakantie....:)

    ReplyDelete
  3. Wat een prachtige foto's! Dat ziet eruit als een droomvakantie :)

    ReplyDelete
  4. Dank je! Noorwegen was absoluut de mooiste vakantie ooit!

    ReplyDelete
  5. Ooo, wat ziet dat er heerlijk uit!! Mooie foto's hoor!

    ReplyDelete
  6. Fijn he, met een campertje reizen... heb ik twee jaar geleden ook in Nieuw Zeeland gedaan. Echt heerlijk! Tof trouwens met een caddy, is niet zo lomp maar leuk om te zien dat je nog wel genoeg ruimte hebt om te slapen :)

    & mooie foto's!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heel fijn :) Slaap ruimte genoeg inderdaad. Helaas geen zit ruimte, dat is wel eens jammer voor de avonden, als het weer wat minder is.

      Ohw Nieuw-Zeeland lijkt me ook zo mooi...

      Delete
  7. Hele mooie foto's, hele mooie blog! Ik kwam hier terecht omdat ik 'caddy camper' googlede. Ik ben namelijk aan het overwegen om me zelf een caddy aan te schaffen met het idee dat het eenvoudig is om in te overnachten. Een matras past perfect in de laadruimte. Maar ik zag dat jullie op een verhoog slapen. Hoe hebben jullie dat gedaan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je :)

      Leuk, ik kan het alleen maar aanraden! De houten constructie waar we op slapen is inderdaad verhoogd... zodat we onze bagage (tafel, stoeltjes e.d.) hieronder kwijt kunnen. Deze bagage, waaronder ook kisten dienen gelijk als versteviging. Mocht je precies willen weten hoe de constructie in elkaar zit... stuur me dan even een mailtje. Kan ik je een bouwtekening sturen :)

      Delete
  8. Waaow! Wat een mooi idee...prachtige foto's! Ik krijg alleen al bij het lezen een vrij gevoel :)

    ReplyDelete
  9. wat vet! hebben jullie 'm zelf verbouwd etc?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja :) De verhoging is natuurlijk handig als opbergplek, maar eigenlijk meer uit noodzaak gemaakt. Mijn vriend is 1.95m en door de verhoging kan er een matras van 140x200cm in (nadat de stoelen naar voren zijn geklapt).

      Delete