. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .







Giveaway {closed}



Ik heb zin in een giveaway! Gewoon omdat het heerlijk is om iets leuks weg te geven en ik zelf dol ben op giveaways. Wat geef ik weg: een splinternieuw exemplaar van Vive la FĂȘte!

Hoe kun je meedoen?:
- Wordt volger van mijn blog en laat een reactie achter...
(je kan me volgen door; links op Join This Site 'follow' button te klikken).

Of:
- Deel dit bericht op je eigen blog of op je Facebook pagina
en laat hier een reactie achter met waar ik je bericht kan vinden.
- Twitter: "Giveaway @oLEMONSTALEo http://lemonstale-blog.blogspot.com/"
en laat hier een reactie achter met je tweet.

Ik zal binnen een paar weekjes een willekeurig een winnaar kiezen.
(Zorg voor een geldig email adres, zodat ik contact met je op kan nemen als je gewonnen hebt).

I love giveaways... So why not give away something myself... You can win this lovely copy of Vive la FĂȘte. It's a DIY styling book for all occasions!

How to participate?
- Follow this blog and leave a comment...
(You can follow me by the Join This Site 'follow' button on the left column)

Or:
- Posting about this giveaway either on your blog or on Facebook
and leave a comment on this post to tell me that you did.
- Twitter: "Giveaway @oLEMONSTALEo http://lemonstale-blog.blogspot.com/"
and leave a comment here that you have tweeted.

The winner will be picked randomly. I'll be announcing a winner in a couple of weeks!

{In order to win you must leave me some way of contacting you}

18 comments:

  1. Jaaa leuk, die heb ik nog niet, ik doe graag mee en zal twitteren!!

    ReplyDelete
  2. Zilverblauw @Zilverblauw Reply Delete Favorite · Open
    Giveaway @oLEMONSTALEo lemonstale-blog.blogspot.com Een heel leuk boek is er te winnen!

    Zie hierboven! :)

    ReplyDelete
  3. @Zilverblauw @oLEMONSTALEo Ziet er een leuk boek uit :-)

    On Twitter :-)

    ReplyDelete
  4. Hey leuk, ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  5. Ik doe graag mee!! Zie twitter:
    @Sientje18: Giveaway @oLEMONSTALEo http://lemonstale-blog.blogspot.com/ Een heel leuk boek is er te winnen!

    ReplyDelete
  6. he hallo je hebt een leuke blog hoor ik volg hem graag... en give aways zijn altijd leuk om te doen... dus ik zeg het voort

    groetjes ilona

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke give away en een mooi blog heb je gemaakt. Ik ga je zeker volgen en maak ook graag kans op dit leuke boek. Ik zal ook een berichtje op mijn blog plaatsen binnenkort

    groetjes Ingrid

    ReplyDelete
  8. (met een andere foto trouwens, ik krijg dat niet veranderd...)

    ReplyDelete
  9. Ohhhh….
    Vive la Fete…
    tuurlijk doe ik mee!
    Een volger erbij!
    :)

    ReplyDelete
  10. lovely book! raineoc@yahoo.com

    ReplyDelete
  11. Mooie blog heb je! En leuk, gelijk een giveaway! Ik ga je volgen (deed ik al via bloglovin)

    ReplyDelete
  12. En op twitter:
    @kleurdedag: Leuke giveaway van @oLEMONSTALEo http://lemonstale-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. o! mag ik nog mee doen!??
    (ik heb ook nog een give away op mijn blog staan)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je kunt nog steeds meedoen... Volgende week prik ik een winnaar!

      Delete
  14. Ik word met plezier volger, wat een leuke blog!! Ik zette een link op facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=526400418 Groetjes!

    ReplyDelete
  15. This looks like a fun book. I'd love to win it. I am following you!
    shivani AT myowlbarn DOT com

    ReplyDelete