. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .







Counting My Blessings #4


{Some random pictures I took (last week) using my iPhone}

De afgelopen week genoot ik van:

♥ Uitgebreid lunchen met mijn lieve vriendinnetje Anne-Roos (en schattige Janna ) ♥ Het mooie ingepakte pakketje van psikhouvanjou (ik bestelde een voorraad ansichtkaarten... waarvan er inmiddels alweer een paar onderweg zijn naar: Rusland, Finland, USA & Duitsland) ♥ Samen met mijn lief naar de bios gaan ♥ Sneeuw en ijs dat langzaam overal wegsmolt (hoe mooi ik de winter ook vind, ik ben klaar voor de lente!) ♥ Een internetloze zaterdag (boekje lezen, koekjes bakken... en... en)

Meer Blessings / More Blessings: Anki * Anne * Anouk * Arnika * Aukje * Barbara * Belinda * Carla * Cristian * Debora * Dee Amanda Russel * Effie * Fiene * Froukje * Isabelle * Jolanda * Jona * Judith * Kitty * Linda * Maartje * Maartje * Margriet * Marie-Lu * Marieke * Marielle * Marit * Marjan * Marlous * Martine * Maureen * Mickey * Mieke * Philomeen * Sacha * Saskia * Sjaantje * Tess * Zeeuwse mama

Last week I enjoyed:

♥ Having lunch with my best friend Anne-Roos (and her sweet baby Janna) ♥ The beautiful wrapped package from psikhouvanjou (I ordered some postcards... who are now traveling to: Russia, Finland, USA & Germany) ♥ Going to the movies with my boyfriend ♥ Watching the snow and ice slowly melt away (I love winter, but I'm SO ready for spring!) ♥ A internetless saturday... (reading, baking cookies... and... and)

7 comments:

  1. Mooie collage, prachtige kleuren!

    ReplyDelete
  2. Goed idee, zo'n internetloze zaterdag. Zou ik ook eens moeten doen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heerlijk hoor... zo af en toe ;)

      Delete
  3. mooie foto's!
    en ja, de lente mag van mij ook haar intrede doen.....

    ReplyDelete
  4. mooie foto's!
    en ja, de lente mag van mij ook haar intrede doen.....

    ReplyDelete