. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .







Work in Progress





Het begin van enkele nieuwe ontwerpen. Het neon-kleurige garen is echt geweldig... en de kleuren zijn in het echt nog veel mooier.

The beginning of some new designs. This neon colored yarn is wonderful and the colours are even more gorgeous in real life.

9 comments:

  1. Ik ben gek op deze neonkleuren! Welk merk wol is het? Alvast bedankt!!!

    ReplyDelete
  2. Het katoenen garen heb ik ooit eens gekregen. Geen idee welk merk... Het is ongeveer van dezelfde dikte als Catania van Schachenmayr. Maar als je opzoek bent naar wol, is Bravo van Schachenmayr misschien iets? Verkrijgbaar in; neon geel, roze, oranje en groen. Succes!

    ReplyDelete
  3. Mooi hoor Janie! En wat maak je toch altijd mooie foto's... :)

    ReplyDelete
  4. Mooi werk! Leuk dat neon garen, daar heb ik kortgeleden ook mee gewerkt. Is het een begin van een rage:) Je maakt mooie foto's, stijlvol!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Elisabeth... :)

      Zag op jou blog de neonaccent deken voorbij komen... erg mooi!

      Delete
  5. wat leuk zo met die neon kleuren erbij. Kun je me vertellen waar het vandaan komt?

    Groetjes Ingrid

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het garen bedoel je? Ik heb het ooit eens gekregen. Ben nu ook hard opzoek naar meer ;)

      Delete
  6. Hoi,

    Mooi hoor! even een vraagje heb je voor mij het merk van het neon garen? ik ben al een tijdje ernaar op zoek...

    groeten Natasja

    ReplyDelete