. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .







My 'New' Toy





Via Marktplaats kocht ik deze Polaroid 1000 Land Camera (+ tas). Ik was eigenlijk opzoek naar een 'ouder' Polaroid model, maar dit regenboog juweeltje met zijn funky design bleef mijn aandacht trekken. Ik deed een belachelijk laag bod op een t.e.a.b. advertentie en de verkoper ging akkoord. Een geweldig koopje dus! De film daarentegen is andere koek (slik...duur). Deze kocht ik via: The Impossible Project.

...Binnenkort het resultaat...

On Marktplaats (Dutch Ebay) I bought this Polaroid 1000 Land Camera (+ bag). The film is from: The Impossible Project.

...I will post some pictures very soon...

No comments:

Post a Comment