. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .







Counting My Blessings #1



Vaker stilstaan bij de positieve dingen die je blij en gelukkig maken...
Vanaf deze week zal de rubriek: "Counting My Blessings" dan ook regelmatig terugkeren op mijn blog. Alvast een klein voorproefje waar ik deze week blij van werd; schattige lachende gezichtjes. Oké, ik zie gezichtjes en figuurtjes in alles (tot het vervelende toe)... maar het 'mannetje' in het dopje van de inktcartridge is niet echt te ontkennen, toch? :)

Meer Blessings? Kijk op: Zilverblauw voor alle deelnemers

From now on, I'll be Counting My Blessings... A little preview of this weeks blessings and what made me happy; sweet smiley faces.

More Blessings? Look at Zilverblauw for all participants

4 comments:

  1. Hey.. maak jij die foto’s op je blog zelf???

    ReplyDelete
  2. Ja, alle foto's zijn door mij gemaakt tenzij anders vermeld.

    ReplyDelete
  3. Heeel mooi....het moie licht viel me op en de composities/uitsnedes.... Hebuu een lichtkoepel?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, nee geen lichtkoepel. Ik heb wel een fotocube en daglichtlamp maar die gebruik ik eigenlijk nooit. Bovenstaande foto's heb ik gewoon ik in de huiskamer voor het raam gemaakt :)

      Delete